torek, 26. februar 2008

Strici so mi povedali...

Dejali so, da zanemarjam blog in seveda, če ti nekdo že more to rečt potem je zgleda res hudo. Tak, da bom poskušal čimbolj redno pisat pa bomo vidli, če mi bo uspel, bote vi povedal..:)

No pa začnimo z mojim obiskom prestižne trgovine z fancy oblačili. Že, ko sm se pelo po tekočih stopnicah navzgor je bilo opaziti, da imajo ljudje okoli kar dosti pod palcem, kajti ne vem če je kdo imel obleko vredno manj kot 300 eurov na sebi razn mene seljaka seveda:)..No po uri pa pol mučnega probavanja različnih krojev, modelov, kompletov in barv ter linij smo se skupno s trgovko in materjo odločili za tisto, ki se je meni najbolj dopadla pa tudi trgovki, ker je bila tolko vredna kuk sm js redkokdaj na bančnem avtomati meu hehe...potem so prišli na vrsto seveda še čevlji in morm rečt, da prve ko sm jih probu so mi bli tak dobri, da smo jih kr uzel a ni to fajn?js sm tak en fajn človk za hodit v trgovino, si hitr fertik, če mene hočeš oblečt pa obut hehe...no ko sm mislo d je mučenja konc, sestra najde eno tako njej po meri trgovino ala nju jorker style in seveda, ko smo prišli domov je bila zunaj že popolna tema...

zdj pa še ena mal bol globoka. A ste se kdaj že prašal, zkaj chuck norris ne spi?
Zato, ker on ČAKA!!!zdj pa pride deu ko se morte vi smejat ha ha ha ampak vem d se bol zgražate zato pa se js smejim hehe:P

Misel dneva:

Kmet med dvema odvetnikoma je kot riba med dvema mačkama.

0 komentarji: